Najdi servis
Další události najdete v levém sloupci po výběru článku z této nabídky nebo po stisku tohoto tlačítka
Další články o spotřebičích najdete v levém sloupci po výběru článku z této nabídky nebo po stisku tohoto tlačítka
Další rady jak na to najdete v levém sloupci po výběru článku z této nabídky nebo po stisku tohoto tlačítka
 Další slovíčka najdete v levém sloupci po výběru článku z této nabídky nebo po stisku tohoto tlačítka


Společnost Philips s hrdostí představuje Zelené logo!

Praha, Česká republika – Společnost Philips spojuje dědictví své značky se snahou o zlepšování kvality života lidí, kam patří i ochrana životního prostředí. Zákazníci v České republice stejně jako v dalších 22 zemích se tak v rámci výrobků Philips mohou setkat se Zeleným logem. Tím jsou označovány výrobky, které jsou nějakým způsobem šetrné k životnímu prostředí, Zelené logo Philipsať už se jedná například o úsporu energie, minimalizaci obsahu nebezpečných látek, snížení hmotnosti, redukci obalu a další. Zákazníci si tak v obchodě hned na první pohled mohou být jisti, že pokud jde o životní prostředí, zvolili správně.

„Nezávislými auditory bylo potvrzeno, že výrobky naší společnosti označené Zeleným logem, jsou o více než 10 % výkonnější než ostatní výrobky na trhu v dané kategorii. Podpora udržitelného rozvoje je nedílnou součástí toho, jak společnost Philips přistupuje k obchodu,“ upřesňuje Jitka Havrdová, marketingová manažerka Consumer Lifestyle společnosti Philips.

Tradice

Společnost Philips se iniciativ na ochranu životního prostředí aktivně účastní od roku 1970. Od té doby také zavádí za tímto účelem napříč celým hodnotovým řetězcem vhodná opatření. Za uplynulé roky byly vytvořeny programy jako je EcoVision, zaměřený na snížení spotřeby energie produktů a výrobních závodů nebo interní EcoDesign, zaměřený na zohlednění dopadu na životní prostřední ve všech fázích vývoje produktu. Průkopnické Zelené logo na mnohých produktech Philips potvrzuje, že v současné době patří mezi výrobky nejšetrnější k životnímu prostředí. Například jen za loňský rok uvedla společnost Philips na trh přes 50 nových „zelených“ produktů.

Bezpečnější produkty

Společnost Philips nejenže hledá způsoby, jak vylepšit energetickou účinnost, ale zabývá se rovněž vlastnostmi, díky kterým je výrobek pro zákazníka bezpečnější. Například televizory Philips jsou zhotovené ze speciálních materiálů, které brání šíření ohně. Nezávislé testy provedené službami požární ochrany ukázaly, že zatímco běžné televizory po styku s plameny mohou požár v domácnosti zesílit, televizory Philips k šíření ohně nepřispívají, a tím nabízejí více ochrany a bezpečí.

Hlavní ekologické oblasti

Certifikované „zelené“ produkty jsou prověřované nezávislými auditory, což je další zárukou jejich skutečného přínosu k ochraně životního prostředí. Výrobky Philips označeny zeleným logem přinášejí výhody, které jsou výsledkem investic do technologií pro úsporu energie, obal přívětivý k životnímu prostředí, recyklovatelné materiály a co nejmenší podíl nebezpečných látek.

Příklady výrobků šetrných k životnímu prostředí:

Philips HD 4670

Elektrická bezšňůrová konvice Philips Metal HD 4670 s příkonem 2400 W a kapacitou 1,7 l má zapuštěné topné těleso z nerezavějící oceli a vyjímatelný, omyvatelný dvoustupňový filtr vodního kamene, který v nápojích výrazně ovlivňuje chuť a kvalitu.
O velmi bezpečný průběh vaření se postará trojnásobné bezpečnostní jištění. Jakmile se voda začne vařit, konvice se automaticky vypne, stejně tak je tomu, i pokud by hrozilo její vyvaření. V případě, že by selhaly obě zmíněné pojistky, tepelná bezpečnostní pojistka odpojí konvici od přívodu elektrické energie.
Otočná základna s připojením uprostřed usnadňuje manipulaci.



Vysavač Philips Performer FC9178 Vysavač Philips Performer FC 9178 s velmi nízkou hlučností 78 dBA je vybaven HD motorem, který spotřebuje až o 35 % méně elektrické energie, aniž by došlo ke snížení sacího výkonu.
Pro skutečně dokonalý úklid je navíc vybaven Ultra Clean Air HEPA filtrem (HEPA13), který zachycuje téměř 100 % prachu a HEPA těsnění brání zpětnému vypouštění prachu do vzduchu.
Sací hubice Tri-Active zajišťuje trojnásobně vyšší výkonnost při vysávání. Součástí příslušenství je i hubice Super Parquet určená k péči o pevné podlahy. Díky kazetě Clean Comfort už není problémem ani likvidace sáčku na prach.
Během používání jistě oceníte i 9 m dlouhou síťovou šňůru, která společně se sací trubicí a hubicí nabízí akční rádius až 12 m. Televizor Philips 40PFL9704HDíky tomu již nemusíte během vysávání neustále řešit otázku dostupných a volných zásuvek. Velmi praktické je i horní a přední držadlo, pogumovaná kola či parkovací a skladovací poloha.



Televizor Philips 40PFL9704H má za celý životní cyklus zhruba o 40% nižší spotřebu energie v porovnání s loňským modelem Philips 42PFL9703D.




Celkový přehled výrobků je k dispozici na www.philips.com/sustainability



Tisková zpráva společnosti Philips




Přepne na další téma
Předchozí seznam článkůSeřadit podle abecedySeřadit podle dataDalší seznam článků
Předchozí seznam článkůSeřadit podle abecedySeřadit podle dataDalší seznam článků

Poslední aktualizace 19.04.2016 00:00

Založení stránek
20.7.2005



Staňte se fanoušky, dovíte se o nových článcích v předstihu.