Electrolux vyhlásil "válku bílé"
Electrolux oficiálně vyhlásil "válku bílé" ("War on White"). Tímto projektem společnost reaguje na poptávku svých klientů po výrobcích, které jsou nápadité a hlavně, které odráží větší osobitost v jejich domácnostech. Electrolux chce přinášet svým zákazníkům výrobky, které jdou za hranice dnešního designu, a kde inspirací se stávají doposud netradiční oblasti jako móda, interiérový design nebo architektura.
Společnost Electrolux reagovala na výzkum uskutečněný v průběhu posledních let, kdy získala zpětnou vazbu od více než 650 000 zákazníků z celé Evropy. Podle viceprezidenta pro design Electrolux Europe, Henrika Otto, chce společnost docílit zvýšení povědomí zákazníků o svých domácích spotřebičích, a dostat ho na úroveň jejich vztahu k oblečení, autům, nábytku.
Společnost již podnikla řadů kroků k dalšímu zvýraznění osobitosti svých modelů. V případě vysavačů navrhli designéři širokou škálu barev, nový je i vzorovaný design chladniček představený na výstavě v září 2005, kde sklidil obrovský ohlas.
Aktuálně přichází Electrolux s novou kolekcí, kde hlavní inspirací jsou barvy - modrá, černá a bílá. Modrá vyvolává klid a pocit čistoty. Černá budí velmi sofistikovaný, mystický, dokonce až svůdný pocit. Odstín bílé vnímáme jako pocit průzračnosti a nevinnosti.
Společnost Electrolux chce inovovat tradiční design domácích spotřebičů a představit svým zákazníkům výrobky, které v nich probudí touhu hravosti, vzrušení a pocitu, že tyto krásné a nápadité spotřebiče chtějí mít ve své domácnosti.
|